Ilmajoella ultrakerhoa ja ultraopettajaa??

Aloittaja Kinnp-24, toukokuu 12, 2005, 23:40:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Kinnp-24



           Terce!

  On tässä hankinnan alla b-luokan ultra ja kesäksi menen Ilmajoelle, mahtaskohan sielläpäin lähistöllä olla ultrakerhoja ja opetusluvan omaavia niin sais UL-pahvin taskuun, jos kuljettais oman koneen sinne??

-Pekka

Petri Ahonen

Moi!
Eteläpohjanmaan ilmailijat Rengonharju/Seinäjoki on lähin, ehdottomasti!
En saanut heidän kotisivuaan nyt auki mutta näin ulkomuistista heillä on koneena Dynamic ja lennonopettajakin löytyy...
Ota heihin yhteyttä!

Jani Haapaniemi

LainaaTerce!

   On tässä hankinnan alla b-luokan ultra ja kesäksi menen Ilmajoelle, mahtaskohan sielläpäin lähistöllä olla ultrakerhoja ja opetusluvan omaavia niin sais UL-pahvin taskuun, jos kuljettais oman koneen sinne??

-Pekka
Joo, ilmajoen rengonharjulla toimii EPIK ry (eteläpohjanmaan ilmailukerho)

..ja sivut: www.epik.fi

Sieltä löytyy yhteystietoja ym. kivaa. Tervetuloa käymään!

terveisin, Jani Haapaniemi (epik ry)

Petri Ahonen

UUUUPS, anteeksi Haapaniemi, olen kokoajan luullut että Rengonharju kuuluu Seinäjoelle :rolleyes:
No, opinpahan jotain uutta :)
Ei muuten ihme etten saanut kotisivujanne auki kun yhdistyksen nimikin oli väärin...noh, oli se ainakin sinnepäin B)
Terveisin;
Petri Ahonen

Jani Haapaniemi

LainaaUUUUPS, anteeksi Haapaniemi, olen kokoajan luullut että Rengonharju kuuluu Seinäjoelle :rolleyes:
No, opinpahan jotain uutta :)
Ei muuten ihme etten saanut kotisivujanne auki kun yhdistyksen nimikin oli väärin...noh, oli se ainakin sinnepäin B)
Terveisin;
Petri Ahonen
No mehän omistetaan koko pohojanmaa!!  :blink:

Ei minulta tarvitse anteeksi pyydellä. Itse asun seinäjoella... :)


Niin ja se toinen kerho ilmajoen lähettyvillä on airpilot ry kauhajoella... http://netikka.net/air.pilot
Sieltä kannattanee kysellä myös.

t, Jani Haapaniemi (EPIK ry)

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod