Kyky lentää

Aloittaja Martti Mattila, syyskuu 21, 2012, 21:21:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Martti Mattila

Pahoittelen etukäteen,tämä juttu on varmasti tylsä mutta ei ole jättänyt minua rauhaan.
Kahdeksankymmenluvun alkupuolella meillä vieraili vakuutusasiamies joka vakuutushommien
valmistuttua rupesi puhumaan panostuksesta iankaikkiseen elämään.Kaveri oli itse eläköitymis
iässä ja uskalsi riskeerata työpaikkansa siinä vaiheessa.Niin hän kehoitti panostamaan
iankaikkiseen elämään,eli sain kuvan että oli menty lujaa esim.naisissa ja nyt vanhuuden
ja aladoopin koitettua oli tultu katumapäälle,vielä yritti kateuttaan toppuutella toisia.
Mutta miksi kirjoitan täällä, niin kaveri sanoi että ihmiseltä otetaan pois kyky lentää,
noin vain.Olen pohtinut kuinka tuo temppu tapahtuisi käytännössä,jos asteroidi törmäys
veisi osan ilmakehästä siten että maanpinnan painekorkeus vastaisi nykyistä 4000 metrin
painetta,silloin lentäminen olisi vaikeampaa mutta kyllä pitkäsiipisellä sähkö mopulla
vielä lentäisi tai ahdetulla polttomoottorilla.Keuko ja sydänsairaat ja tupakoitsijat kyllä
olisivat liipaisimella.Nykyisin ymmärrän kuinka tuo tapahtuu, kun tuli tuo EASA.

Ansis

My mind is willing, but purse is weak.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod