Koelent ohjelma

Aloittaja Teuvo Honkanen, lokakuu 04, 2011, 11:11:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Teuvo Honkanen

Tervehdys!

Onko kellään valmista koe-lento ohjelmaa Renegadelle tai vastaavalle koneelle.Koelento ohjelma on 25 tunnin mittainen.Eli alkaen rullauksesta ja mihinkä päättyen?Suoritusarvot ovat tietenkin konekohtaiset ja niitä en tarvitse,mutta missä järjestyksessä ohjelma viedään läpi ja kuinka monta tuntia kunkin kohdan testaus noin olis syytä kestää.

Tepi

Toma

Akin sivuillahan on, jos ei nyt ihan valmiina, mutta pienellä modifikaatiolla hyvä pohja koelento-ohjelmalle

http://windcraft.fi/download/ohjeistoa/ohjeindex.html
Terveisin
Tom Arppe

Teuvo Honkanen

Hei!

Tuo ohjeistus minulla onkin ja tuosta saa tehtyä ohjelman pohjan mutta jos jollakulla olisi valmis lukujärjestys tehtynä,koska minulla kyseessä on moottorin muutostyö 582/912 80hv.Tulisi tehtyä vain tarvittavat kokeet johon tuollainen työ vaikuttaa.Sen tiedän että muutos lento-ominaisuuksiin
on aika pieni.Kulutus ja varmuus toiminnasta on jo suurempi,vaikka 582 pelasi ihan luotettavasti.Toinen syy on että alkaa tuo syysväsymys(laiskuus)vaivata.

Tepi 

Toma

Juu olen aivan samaa mieltä, kierrätys kunniaan  ;D

Minulla ei ole kun tekemäni Petrelin koelento-ohjelma, jos siitä on jotain hyötyä niin tuossa ne, pdf ja doc muodossa. Siinähän oli hieman sama homma eli moottorin vaihto.

* Oh-U312 koelento-ohjelma.doc (Filesize: 274.5 kt, Downloads: 707)


* OH-U312 koelennot.pdf (Filesize: 274.01 kt, Downloads: 540)
Terveisin
Tom Arppe

Teuvo Honkanen

Hei

Olen saanut jo kolmelta henkilöltä apua ja luulen että näillä eväillä pärjään kun katselen vähän esimerkkiä laittamistanne ohjelmista.Hienoa että porukat auttavat muita harrastajia myös.Iso kiitos kaikille.

Tepi!

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod