RAKENTAJIEN JA MOOTTORILENTÄJIEN TALVIPÄIVÄT

Aloittaja Jouni Laukkanen, joulukuu 07, 2004, 13:39:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouni Laukkanen

26.-27.02.2005 perinteisellä paikalla.

Luentoja rakentajille ja moottorilentäjille.
Iltajuhla
Toimikunnan esittely (EUT ja MT)
Huutokauppa
Alan yritysten edustajia paikalla.

Jyväskylän Hotelli Priimus  http://www.bestwestern.fi/315173.aspx
Huonevaraukset numerosta Tel. 014- 444 6111.

Tarkempi ohjelma ja luentoaiheet vielä avoin. Ehdotuksia luentojen aiheeksi otetaan vastaan.

Jouni Laukkanen

LainaaMoi !


Mitäs siellä Jyväskylässä huudellaan ?

jere
Ehdotuksia luentojen aiheeksi otetaan vastaan.

Mikko Nikunen

Moi Jouni

Teoriapläjäys ilmajäähdytteisten moottorien jäähdytyksen rakentamisesta esim. vw-moottoreille tai kiinteiden laskutelineiden suunnittelukriteereistä/ koekuormituksesta kiinnostaisi.

-Mikko-
 

masal

Nyt kun maamme veteraanisuunnittelijat alkavat olla jo iäkkäitä olisi mukavaa jos kuulisimme mitä koneen suunnittelu ja oman suunnitelman hyväksyttäminen lentokuntoon käytännössä vaatii. Eli miten esimerkiksi Sytkyt ovat syntyneet suunnittelijan ideasta aina lentokuntoon asti. Esimerkkinä voisi käyttää vaikkapa uutta mielikuvitteellista suunnitelmaa kaksipaikkaiseksi peräkkäinistuttavaksi (Tupla-Sytkyksi) ultraluokkaan... Esitelmään voisi kuulua nykyisten / nykyisen harrastesuunnittelijan osuus ja viranomaisosuus lupineen ja rakenteiden todentamisineen.

Markku Salminen

Jouni Laukkanen

Nyt on ainakin kysytty sitä, olisiko eräs maamme tunnetuimmista ja arvostetuimmista lentokoneensuunnittelijoista tullut esitelmöimään viimeisimmästä suunnitelmastaan, mutta valittaen on todettava, että hän kieltäytyi. VW-muutostöistä kertomaan emme ole toistaiseksi löytäneet sopivaa ehdokasta. Olisiko ehdotuksia?

Ansis

Onhan hän ollut siellä useammankin kerran aiheesta luennoimassa.
Aiheesta on kirjat ja netti pullollaan tietoa.

Kannattaisiko vaihtaa aiheeksi volkkarista eroon pääseminen :angry:

Nyt eletään vuotta 2005, joten kannattaisi pikkuhiljaa jättää vuodelta  1912 peräirin oleva moottoridesign käsittelemättä edes tämä vuonna.
My mind is willing, but purse is weak.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod