0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kraftstoffpumpe und Isolierschlauch, sofern diese fix mit Kraftstoffschläuche verpresst ist.
Kannattaa myös muistaa että kaikissa konemalleissa ei välttämättä tarvita bensapumppua lainkaan. Se mitä ei ole ei voi mennä rikki.. (b)
Kaikki ohjeet jotka on annettu tyyppihyväksyttyyn 912-moottoriin KOSKEVAT myös UL-moottoreita.Mitä tulee polttoainepumppuun, vaihto koskee myös UL-moottoreita. WHB(MMline) kohta 2.1 sanoo selvästi "polttoainepumppu JA siihen puristetut palosuojat ja polttoaineletkut" tämä lisäys letkuista siksi, koska pumppuja on käytössä erilaisia ja ettei kukaan kyläseppä ala vaihtamaan prässättyjä letkuja uuteen pumppuun joka on "normaalilla" letkulähdöllä.
... Laittakaa tähän jatkoksi lisää muiden moottori-/konevalmistjien/viranomaisten ohjeita (linkkejä) kumiosiin liittyen! Saadaan kattavampi tietopaketti aikaan.Ps. On muuten aikamoiden homma laittaa kaikki konehuoneen kumi/letkutavara uusiksi kertaalleen!
Mistäs teflonia saa ja miten arc-tarkastaja suhtautuu jos tyyppihyväksyttyyn laittaa tuota sen alkuperäisen kumip*skan tilalle?