Ultra maahantuojille esimerkkiä miten markkinoidaan uutta tyyppiä...

Aloittaja Toma, marraskuu 19, 2008, 20:08:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toma

Tuli bongattua tämä Sportpilot.se:stä...

Ultra maahantuojat: Pupua peliin, tämä on nääs miehinen laji, mutamia positiivisia poikkeuksia toki on :)





Löytyyhän niitä ihan asiallisiakin kuvia Siriuksesta http://www.tl-ultralight.cz/sirius-ultralight-aircraft.php#photogallery
Terveisin
Tom Arppe

jukjuv

Lainaus käyttäjältä: Toma - marraskuu 19, 2008, 20:08:00
Tuli bongattua tämä Sportpilot.se:stä...

Ultra maahantuojat: Pupua peliin, tämä on nääs miehinen laji, mutamia positiivisia poikkeuksia toki on :)

[ Invalid Attachment ]

[ Invalid Attachment ]

Löytyyhän niitä ihan asiallisiakin kuvia Siriuksesta http://www.tl-ultralight.cz/sirius-ultralight-aircraft.php#photogallery
No ihan selkeetä asiaahan noikin promo- kuvat oli  ;D ... eli pelkkää asiaa  :mellow: Kyl markkinnamiehet tietää, mikä on miehellä mielessä, joskus ilmassakin  :D



Hansakse

Meneekös tos nyt kone kaupaks vai lähteeks mahollinen ostajaehdokas paariin tai piip sivuille *0*

Mulle toi pupu ainakin myis koneen het, mut Kenosta ei tärppää :tickedoff:

On sil kumma vaikutus, kun messuilla esitellään Me naiset lehteä ja puputyttö töissä, on kojulla miehiä tungokseen asti!
Ensin jännitti, sitten sitä halus lisää, ja nyt tuntuu et kaikki ne on vähän saman laisia, eri näkösiä vaan??

backland

Noi tsekit kyllä vääntää konetta markkinoille liukuhihnalla...

Onko tosiaan näin vähän kaaria siivessä:

http://www.tl-ultralight.cz/img/ultralight-aircraft/photos/sirius/sirius_17_bg.jpg

Muuten konehan on kuin pieni kesna..2 paikkainen ilmeisesti.

Hansakse

Ikinä ei uskois, et toikin on ultra! Ohjaamossa taitaa olla enemmän tilaa kun cesna 152?

On se kumma, et lähes kaikki "lentokoneet" tulee Italiasta, Tsekeistä,,,,no laitetaan toi Saksakin mukaan.
Ensin jännitti, sitten sitä halus lisää, ja nyt tuntuu et kaikki ne on vähän saman laisia, eri näkösiä vaan??

backland

Meiltä puuttuu täysin perinteet lentokonerakentamisessa...tai ei täysin, mutta huikeaa myyntimenestystä ei oikeastaan PIK-20 jälkeen ole ollut.

Teollisuutemme on aika riippuvainen raskaasta laivanrakennus ja vaunuteollisuudesta..tosin veneenrakentajia on myös edelleen.

Oliko jenkeissä ennätyksiä tehnyt Sisu 1-A suomalaisdesign ?

Olisiko tuo talvemme liian raju..lentämistä vähemmän ja kuluja enemmän kun halleja pitää lämmittää jne ?

Olisiko puurakenteisella uudella ultralla kysyntää ( Colombanin koneet ainakin osa puusta )..tuntuu että kaikki on joko metallia tai kuituja ?



Lennokkimiehet osaa markkinoinnin myös:

Karoliina

Lainaus käyttäjältä: backland - marraskuu 20, 2008, 14:37:24
Noi tsekit kyllä vääntää konetta markkinoille liukuhihnalla...

Onko tosiaan näin vähän kaaria siivessä:

http://www.tl-ultralight.cz/img/ultralight-aircraft/photos/sirius/sirius_17_bg.jpg

Muuten konehan on kuin pieni kesna..2 paikkainen ilmeisesti.

Todennäköisesti on tosiaan näin vähän kaaria. Komposiittisiiven yksi mahdollinen valmistustapa on että
kuori on kantava, ottaa kaiken väännön vastaan ja salko ottaa sitten pitkittäissuuntaiset voimat vastaan.
Kaaria ei tarvita muutaman sentin välein komposiittisiipeen, toisin kuin puu- ja metallirakenteissa. Siksi komposiittikoneet ovat
yleisiä, koska niiden valmistusprosessi voidaan supistaa pienempään määrään osia kuin muun tyyppiset koneet, ja kustannuksia saadaan sitä kautta
alas. Mallineen ja muotin valmistus on kertakustannus ja sen jälkeen niitä siipiä voikin laminoida kuin liukuhihnalta kun yksi siipi koostuu ainoastaan
ylä ja alapuoliskosta, paarteesta sekä parista kolmesta kaaresta.

Sirius näyttäisi olevan kesnaksi naamioitu Stari. Ilmeisesti kesnamiehille pitää myydä naisten kuvilla kesnaksi naamioitua Staria kun ei muutoin mene kaupaksi.
Siinä on jotakin mikä menee minulta yli hilseen, mutta mikäs siinä, jos se edistää myyntiä. Minusta Sting on firman paras konsepti, mutta ostakoot kesnan näköisiä
koneita ken tahtovat jos niistä jotain imaginaarista lisäarvoa niistä saa. USA-LSA:n kun ei saa olla nopea, niin streevaratkaisu soveltuu siihen hyvin, koska se lisää sopivasti vastusta.

backland

Lainaus käyttäjältä: Karoliina - marraskuu 20, 2008, 20:37:56
Todennäköisesti on tosiaan näin vähän kaaria. Komposiittisiiven yksi mahdollinen valmistustapa on että
kuori on kantava, ottaa kaiken väännön vastaan ja salko ottaa sitten pitkittäissuuntaiset voimat vastaan.
Kaaria ei tarvita muutaman sentin välein komposiittisiipeen, toisin kuin puu- ja metallirakenteissa. Siksi komposiittikoneet ovat
yleisiä, koska niiden valmistusprosessi voidaan supistaa pienempään määrään osia kuin muun tyyppiset koneet, ja kustannuksia saadaan sitä kautta
alas. Mallineen ja muotin valmistus on kertakustannus ja sen jälkeen niitä siipiä voikin laminoida kuin liukuhihnalta kun yksi siipi koostuu ainoastaan
ylä ja alapuoliskosta, paarteesta sekä parista kolmesta kaaresta.

Kaaren tehtävä on luoda koneen siiven muoto...tai pitää se muodossa..ja sitoa pintarakenteet jäykiksi koteloiksi sidottavian pintojen kanssa.

Kyllä puulla voi tehdä aivan samanlaisen rakenteen..raaceriini tein + 22 G:tä kestävän siiven muutamalla hullulla kaarella ja puupinnalla. Pitää vain tietää mitä tekee ja miksi.

pimattil

- Pirkka -

skuosman


Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod