Vaaka vetokokeeseen mistä?

Aloittaja Hansakse, toukokuu 23, 2008, 12:42:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hansakse

Tarkoitus olis testata Kiikalassa pari konetta vetokokeella paljonko on vetokyky (kg).

Mistä mahtais löytyö hommaan soveltuva vaaka jota sais lainattua päiväksi, vaikka pientä korvausta vastaan? Näyttämä sais olla 200kg asti.

Ensin jännitti, sitten sitä halus lisää, ja nyt tuntuu et kaikki ne on vähän saman laisia, eri näkösiä vaan??

Ansis

Esim. kalapuntari ja muutama pylpyrä sekä köydenpätkä tarpeellisen välityksen luomiseen ei paljoa maksa.
Toinen mahdollisuus saattaisi olla liitäjien vetoauto, jos niiden mittari riittää tarpeeksi pitkälle?
My mind is willing, but purse is weak.

Markku Hiedanpää

Kalapuntarilla saakin tuplattua vetokyvyn  :thumbsup:


Vesa Pehkonen

Itse olen käyttänyt myös jousikuormitteista henkilövaakaa. Kaksi tukevaa vanerilevyä molemmin puolin jotka ovat
vaakaa isommat. Kulmiin köydenpätkät jotka yhdistyvät esim. 1 m etäisyydellä. Siitä sitten yhdellä köydellä
koneeseen ja kiintopisteeseen. Näytön kohdalle aukko toiseen levyyn. Kaveri pitää pakettia kasassa niin kauan
kun kone itse alkaa kiristää. Ainakin minun vaakaa voi kuormittaa yli 150 kg, se menee vain toiselle kierrokselle.

Aki Suokas

Mulla sattuu olemaan juuri tuohon tarkoitukseen tehty elektroninen vaaka.

Aki
katso yhteystiedot  www.eurofox.fi
Aki
------------------------------------
www.hooteehoo.org, www.air-r-c.info, www.windcraft.fiwww.eurofox.fi

lamsah

minultakin löytyy vaaka jota saa lainata.... venymäliuskaanturi.... sanotaanko näin, että on ainakin riittävästi näyttämää ja tarkkuus on 1 kilo.. Ko laite löytyy Lammilta, Tarpeen vaatiessa kul´keutuu Poriin suht helposti
T: Antti Kääriäinen

Hansakse

Kiitos kaikille vastauksista! Sain vaakan lainaksi.  Kiitokset windcraft Oy!
Ensin jännitti, sitten sitä halus lisää, ja nyt tuntuu et kaikki ne on vähän saman laisia, eri näkösiä vaan??

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod