Paperilennokkikisat

Aloittaja Toma, helmikuu 28, 2008, 15:27:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toma

Onko kypsää duunissa, sää ei suosi lentämistä tai on muuten vain tylsää...

kokeile: http://www.solidworkspilot.com/
Terveisin
Tom Arppe

Asteroid

#1
Sää ei suosinut enkä saanut vielä vakuutuksesta vahvistusta joten heittelinpä paperilennokkia. Lyhyen harjoittelun jälkeen 41,8 metriä. Suoraan heitosta silmukka ja sain etenemään 16,8 metriä. Tärkeitä lentoasioita minun vuoro kotona päästää nettiin.

Terveisin Pekka

Toma

Noniih, eiku skaba pystyyn..

Meikäläisellä nyt 43,6m ja siitä todisteena:



Ja ennätys lähti näillä asetuksilla:

Terveisin
Tom Arppe

Toma

Pienen korkeusperäsimen virityksen jälkeen niin lähti jo 44.5 m

Terveisin
Tom Arppe

Asteroid

#4
Tässähän on jo skabahenki päällä. 47,6 m.

Terveisin Pekka

Toma

Perhana, pahan heitit, mutta sainpas puserrettua vielä 20cm lisää

Terveisin
Tom Arppe

Toma

Nyt on ehdoton maksimi, 48m en saa millään asetuksilla enemmän, pullakahvit talvipäivillä sille joka voittaa tuon...

Terveisin
Tom Arppe

Toma

Ettei pullakahvit lähtis liian herkästi niin tässä viimeinen tulos 48.9m :

Terveisin
Tom Arppe

Asteroid

#8
Kaikkea tämä lentoharrastus ja luvassa oleva  ilmainen pullakahvi teettävätkin, tulos 49,0 metriä.
Meinasi mennä koko yö mutta aika erikoisilla paperilennokin säädöillä tämä syntyi.
Löytyyköhän Vääksystä tai EFLA:sta tarkastettua ja merkittyä laskupaikkaa suksikoneelle niin tulen pullakahvit lunastamaan.

Terveisin Pekka

Toma

Onneksi olkoon voitajalle  (guru)
Kunnossa oleva laskupaikka pitäisi löytyä, tai nin minä olen ymmärtänyt, pitääpä kysellä Velleriltä.
Tervetuloa pulla ja kahvi odottavat :)

PS. minäkin sain loppujen lopuksi sen 49m ja olen melko varma että se on ehdoton maksimi



Jos joku haluaa kokeilla ylitystä niin arvot millä tuon 49m saavutin ovat seuraavat

Kone Malli C
Paperweight: 0
Elevator: 23
Winglet: on
Terveisin
Tom Arppe

Asteroid

#10
Lähes samoihin säätöihin päädyin ennätysheitollani 49,0 metriä. C tyypillä weight 1 elevator 25 winglets on. Mutta hienosäädön jälkeen C tyypillä, weight 0, elevator 27, winglets on 49,1 metriä !
Nyt saa muut jatkaa, suksilentokausi meneillään ja mökki- eräkämppä- ja vierailulentoja tiedossa kun vain säät sallivat. Saitko varmistusta suksilaskupaikasta Vääksyssä (pullakahvit kiinnostavat) ? EFLA:n tiedot bulletiinissa NIL.
Solidworks.com linkki paperilennokkikisaan lakkasi toimimasta alkuviikolla ?

Terveisin Pekka

Toma

Kuulemma voi laskeutua suksikoneella uimarannalle (jos nyt lunta on jäljellä ensi viikonloppuna) eli jos pokka kestää ja lunta on niin sinne vaan.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/koordinaatit/koordinaatit.html?cx=3421565&cy=6785461&scale=16000&tool=merkitse&lang=FI



Tuossa linkissä/kuvassa keskellä on se ranta...
Terveisin
Tom Arppe

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod