Vesikäyttösten mottien putkihässäkkää

Aloittaja Jari Kaija, heinäkuu 05, 2007, 20:31:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jari Kaija

Pieni konehuone, vähän tilaa, pakko pistää siihen mihin mahtuu ja
on vesikiertoa ajatellen oikeassa paikassa  :P

Kyllä tämä on yhtä värkkäämistä. No nyt on letkut kuitenkin
siinä pisteessä koeasennettuna paikoilleen, että pääsee
tekemään kiinnikkeet lämmönvaihtimelle, sekä heftaamaan
pakoputkiston, kun tietää kuinka paljon letkut vievät tilaa
sivustoilta.

Jos jollakulla olisi muuten kolme kappaletta halkaisijaltaan
25mm 90 asteen rosterimutkia, niin ilmoitelkoon nopiaan.
Huomenna tilaan ne iltapäivällä jo muutoin lakesteelistä, että
saan nuo väliaikaiset koeasennukseen tarvitut tuolinjaloista
rälläköidyt ja hitsatut mutkat heittää roskiin.


Toma

Sinä saat nuo sälät ja romppeet sentään cowlingin alle piiloon, meikäläisellä on ne kaikkien kauhisteltavana ;-)

Sama homma meikäläisellä edessä, eli pakoputkien hitsaaminen. Rosterikäyriä on mutta en raaski vielä niistä luopua kun ei oikein tiedä mitä niistä tulee tarvitsemaan...

muuten... heti kun tulee pari tahtia lisää niin on yllättävän paljon enemmän kaikkea letkua ynnä muuta rompetta, onneksi on tuo pyloni minne voi piilottaa edes osan tavaroista kuten öljysäiliöitä ja hieman sytytykseen liittyvää tavaraa.

tässä se nyt on odottamassa pakoputkia


kunhan ne saan paikalle niin voisi jopa uskaltaa laittaa käyntiin.
Ei pääse vielä tänä vuonna jämille omalla koneella lentäen koska tuli kolmen viikon paussi rakentamiseen kun valitsin veneilyloman perheen kanssa autotallissa näpräämisen sijaan... minä en kai sitten ole oikea experimentalrakentaja  :embarassed:

Onko jollain muuten kokemusta noista öljyletkujen liittimistä? Aika erikoisia kun ei pidä/saa käyttää klemmareita, liukasteella vain hampaat irvessä työnnetään paikoilleen ja pysyy kuin tauti... irtoaa vain halkaisemalla letku (kokeiltu on)
Terveisin
Tom Arppe

Ansis

Lainaus käyttäjältä: Toma - heinäkuu 13, 2007, 00:07:01
Onko jollain muuten kokemusta noista öljyletkujen liittimistä? Aika erikoisia kun ei pidä/saa käyttää klemmareita, liukasteella vain hampaat irvessä työnnetään paikoilleen ja pysyy kuin tauti... irtoaa vain halkaisemalla letku (kokeiltu on)

90 luvun alusta lähtien on tullut muutamaan kisapirssiin laitettua tuollaisia letkuja/liittimiä, katsastuksissa oli jonkin verran selittämistä puuttuvien klemmareiden vuoksi. Samoin korin osien kiinnittäminen liimaamalla hitsaamisen sijaan herätti katsastajien mielenkiinnon. Dokumenttien esittämisen jälkeen joutuivat hyväksymään molemmat menetelmät.

My mind is willing, but purse is weak.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod