Viallinen virtalähde poltti sulakkeen

Aloittaja Toma, maaliskuu 14, 2007, 15:50:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toma

Vaillinen virtalähde poltti sulakkeen missä myös ilmailu.org serveri pyöri, joten siitä syystä oli tämän päivän alhaalla..
Terveisin
Tom Arppe

Jari Kaija

Lainaus käyttäjältä: Toma - maaliskuu 14, 2007, 15:50:25
Vaillinen virtalähde poltti sulakkeen missä myös ilmailu.org serveri pyöri, joten siitä syystä oli tämän päivän alhaalla..

Toma tai Jussi, pyöriikö www.project-ch701.net myös samalla koneella virtuaalina?
Mikäli näin, niin on jäänyt myös käynnistämättä uudelleen.

Toma

Ei pyöri samlla koneella, tuo ilmailu.org on minun kellarissa (joka on oikeasti uima-allas jonka päälle olen rakentanut työhuoneeni). Ja se virtalähde oli minun entisen venejääkaappini (12v) virtalähde joka pamahti ja aiheutti oikarin... ja pahin tässä on että nyt on vaan LÄMMINTÄ KALJAA!!!   :tickedoff:
On varmaan käytävä hakemassa yleiselektroniikasta kunnon Mascot virtalähde sen chingchonghuangwein tilalle  ;D
Terveisin
Tom Arppe

Jari Kaija


Ansis

Olen lopettanut kokonaan kaljan juomisen, juon nykyisin ainoastaan oluita. Niistäkin vain niitä, jotka on tarkoitettu tarjoiltavaksi lämpimänä.


Omituista, olutta on tehty monta tuhatta vuotta, mutta viimeiset 4 vuosikymmentä sitä on tarjoiltu kylmänä. Tämä on tietysti markkinavoimien syytä, koska kylmä kalja voi olla mitä tahansa, jopa Koffia, koska kylmästä juomasta ei erota kunnolla makuvivahteita.

Samoin kylmä juoma ei vähennä janon tunnetta, vaan sitä tulee juoduksi enemmän janon tyydyttämiseen. Siitä seuraa se paha asia, että tulee humalaan. Tätä varten ei olutta ole tarkoitettu.
My mind is willing, but purse is weak.

Antti Laukkanen

Lainaus käyttäjältä: Ansis - maaliskuu 15, 2007, 19:33:41
Olen lopettanut kokonaan kaljan juomisen, juon nykyisin ainoastaan oluita. Niistäkin vain niitä, jotka on tarkoitettu tarjoiltavaksi lämpimänä.


Omituista, olutta on tehty monta tuhatta vuotta, mutta viimeiset 4 vuosikymmentä sitä on tarjoiltu kylmänä. Tämä on tietysti markkinavoimien syytä, koska kylmä kalja voi olla mitä tahansa, jopa Koffia, koska kylmästä juomasta ei erota kunnolla makuvivahteita.

Samoin kylmä juoma ei vähennä janon tunnetta, vaan sitä tulee juoduksi enemmän janon tyydyttämiseen. Siitä seuraa se paha asia, että tulee humalaan. Tätä varten ei olutta ole tarkoitettu.

Olutsnobeilua, sanon minä. Kyllä kalia on kaliaa ja kylymä kalia kalioiden aatelia. Nih.
Fly high in the sky and die...

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Antti Laukkanen - huhtikuu 02, 2007, 10:29:56
Lainaus käyttäjältä: Ansis - maaliskuu 15, 2007, 19:33:41
Olen lopettanut kokonaan kaljan juomisen, juon nykyisin ainoastaan oluita. Niistäkin vain niitä, jotka on tarkoitettu tarjoiltavaksi lämpimänä.


Omituista, olutta on tehty monta tuhatta vuotta, mutta viimeiset 4 vuosikymmentä sitä on tarjoiltu kylmänä. Tämä on tietysti markkinavoimien syytä, koska kylmä kalja voi olla mitä tahansa, jopa Koffia, koska kylmästä juomasta ei erota kunnolla makuvivahteita.

Samoin kylmä juoma ei vähennä janon tunnetta, vaan sitä tulee juoduksi enemmän janon tyydyttämiseen. Siitä seuraa se paha asia, että tulee humalaan. Tätä varten ei olutta ole tarkoitettu.

Olutsnobeilua, sanon minä. Kyllä kalia on kaliaa ja kylymä kalia kalioiden aatelia. Nih.

Meille opetettiin ilmavoimissa lentämisen ohella myös alkkomaholin nauttimisen saloja.

Kapt Relander sanoi, että kaljan juonti aiheuttaa hiipivää hölmöyttä ja saa aikaseksi vain silmänahkojen lupsahduksen näköelimien eteen.

Tuo Ansiksen mainintsemaan käsitykseen , lämpimästä oluesta, yhdyn täysin.
Kun juo vain lasillisen ei tule känniin.

En juo tuota lasillistakaan, koska elämä on yhtä juhlaa selvinpäin *0*


Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod