EUT tarvitsee apua teiltä harrastajilta

Aloittaja Toma, kesäkuu 25, 2003, 15:36:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toma

Menneinä vuosina on ilmassa ollut kritiikkiä eteenkin Experimental kesäpäivien ohjelmasta ja järjestelyistä, eikä ehkä kyllä syyttä... olemmekin EUT:ssa nyt nostaneet niin sanotusti pienet kätösemme pystyyn; me tarvitsemme APUA teiltä harrastajilta.
Kaikki toiminta EUT:n sisällä tapahtuu ns. oman toimen ohella, täysipäiväistä järjestäjää ei ole ja olemmekin kanavoineet suurimman osan järjestystyöstä Experimental talvipäiville, jossa onkin ollut kiitettävän hyvä osallistuminen. Kuten kaikki tiedämme, niin leipätyö on se, joka tätä harrastusta rahoittaa... valitettavasti. Olisin henkilökohtaisesti valmis vaihtamaan IT-alan koska tahansa täysipäiväiseen experimental ja ultrakevyt puuhasteluun, mutta pelkään että laskut ja lainat jäisivät silloin maksamatta.

Itse olen alusta asti tullut fly-in:iin oikeastaan tapaamaan "hulluja lentäjiä" ja nähdäkseni uusia rakennelmia ja ratkaisuja. Tosin on ollut myös kiva kuunnella luentoja kiinnostavista aiheista ja keskustella ilmailualan kauppiaiden kanssa, etenkin sateen sattuessa.

Ehdottaisinkin, että nyt seuraavan vuoden aikana kaikki, joilla olisi kerrottavaa, esitettävää tai muuten vain rakentavia ehdotuksia, kertoisivat asiasta tässä foorumissa, jotta me harrastajat YHDESSÄ voisimme "rakentaa" Jämille, tai miksei muuallekin, kiinnostavaa, mielekästä ja experimentalhenkistä kesäpäivää ja miellekkäämpää ja oikeita ja kiinnostavia aiheita täynnä olevaa talvipäivää.
Terveisin
Tom Arppe

Jari Kaija

LainaaEhdottaisinkin, että nyt seuraavan vuoden aikana kaikki, joilla olisi kerrottavaa, esitettävää tai muuten vain rakentavia ehdotuksia, kertoisivat asiasta tässä foorumissa, jotta me harrastajat YHDESSÄ voisimme "rakentaa" Jämille, tai miksei muuallekin, kiinnostavaa, mielekästä ja experimentalhenkistä kesäpäivää ja miellekkäämpää ja oikeita ja kiinnostavia aiheita täynnä olevaa talvipäivää.
ERITTÄIN HYVÄ AJATUS! Itse olen omalta osaltani valmis tulemaan mukaan tämänkaltaiseen toimintaan.
Voisipa jopa käydä niinkin ihmeellisesti, että takavuosina kaipaamani "pläkkipaja" olisikin jo seuraavana
kesänä paikan päällä a'la minä & Jere (Jereltä ei suostumusta edes kysytä, se on tultava! :-)
Hitsauksen osalta TIGgi nyt tosin on liian iso CH701:llä kuskattavaksi, mutta jospa semmoinen vempele
löytyisi sitten vaikka lähempää Jämiä lainaksi. Tarvittavat alumiinipalat, niitit etc kyllä pikkukoneissakin
tulisivat täältä Oulun suunnalta mukana mukavasti. Toivon, että myös osaavat rakentelijat ottaisivat
jo pikkuhiljaa "vastuuta" ja siirtäisivät oppejaan myös tulevalle koneenrakennus sukupolvelle.


Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod